KLIK SINI!!!

Wednesday, June 1, 2011

Sindiran yang menyakitkan hati

Ermmm...rasa kali ni...entry lebih kepada emosi pulak...
Diriku di sindir lagi...dengar panas je dekat telinga ni...dalam hati pun membuak-buak rasa nak bagi pelempang!!!! Berapa kali korang nak mengata zu...orang yang rapat dengan zu pun...tetap sindir zu...
Sedih sangat...

Salah ke zu bergelar penganggur...dah dekat 6 bulan berhenti keje...
Bila zu dapat keje tu dulu...korang sindir juga...kata gaji kecik....sindir dan sindir...dan terkeluar la ayat ni dari seseorang " rimasla tengok hang keje ni "
Jadi zu lepaskan jawatan tu sebab tertekan dengan keadaan sekeliling...buat otak zu serabut...tambah-tambah waktu kerja zu mengadap AKAUN...jadi zu bertambah tertekan...tertekan amat sangat....!! 

Sekarang...tekanan sebab tak bekerja...
Serius zu cakap...zu dari bersemangat nak cari kerja lain...sampai dah tak de semangat dah...
Salah ke kalau diorang bagi sokongan...apa sahaja kerja zu minta dan berapa banyak gaji zu dapat....
Kini bila zu gila bisnes online, terutamanya zuneta card craft....ada juga mata dan sindiran...semua yang zu buat...semua salah...sedihhhh...rasa macam nak kena cari someone tolong kaunseling zu....hampeh betul...

Nak sambung master pun...dah rasa macam ke laut dah...
tapi dah mohon...huhuhu....


The END!!!!



*ermmm...11 jun nanti ada majlis kahwin...tadi mak kepada DR.AZHAR...datang rumah..jemput pergi cucu dia kahwin....opss...Dr.Azhar iaitu pemilik klinik DR AZHAR dan RAKAN-RAKAN...yup..yg tu la...anak perempuan dia akan kahwin...hubungan zu dengan keluarga dia?? ada la....rahsia la...tapi nnti zu upload gambar kad kahwin dia ye...vintage gitu...



1 comments:

Redbloodsnow said...

Pedulika dia zu. zue buat pekakkan telinga je ea. dah dah..namo sedih