KLIK SINI!!!

Friday, June 10, 2011

Nora Elena Episod 19 - Elena sah mengandung


Nora elena lagi...hehe...cerita dia makin buat zu geram...nora elena episod 19 ni...elena dah di sahkan mengandung tau....tapi nampaknya nora jumpa something dalam bilik seth...bilik ni..sebenarnya selalu berkunci, sesiapa pun dilarang masuk...!!! rasanya tu barang yang mengaitkan kes rogol nora dulu...hehe...seth..seth...

Watak Yvonne pulak...watak dia la paling zu geram dan menyampah sesangat..memang pandai bab-bab mereka cerita dan memutar belit kebenaran kepada kepalsuan....!! Tak suka!!!!

Siapa yang belum tengok nora elena episod 19...

Selamat Menonton

PART 1

PART 2

PART 3





4 comments:

Redbloodsnow said...

zie sorg je lah yg tak follow up citer ni. zie follow up citer cinta melody je..hehe :D

Ummi Hanie said...

wah makin hangat meletops drama ni eh...

erk...nora penah kene rogol dulu?dgn seth ke??

kakyong said...

kakyong tak sempat nak dload lagi epi 18-20.. huhuu.. tertinggal sudah..

rie said...

rie ada gak tengok citer ni 2,3 kali kat tv
xbape faham..sbb tgok bape kali je :)