KLIK SINI!!!

Tuesday, June 28, 2011

Nak menang WANG TUNAI???

Rakamkan sebuah video mengikuti skrip yang telah disediakan. Atau lihat video contoh ini sebagai rujukan.
Muat naik video anda ke Youtube dan hantarkan pautan Youtube anda. Atau muat naik video anda di halaman ini. Jangan lupa untuk mengisi borang penyertaan.
 Anda boleh menghantar lebih daripada satu penyertaan.

Adakah anda bersedia menyahut cabaran?

"PTPTN, MARA, Zakat, Western Union,
Saman Polis, JPJ, Cukai Jalan, Lesen, Insurans,
Bil Utiliti, telefon, Kad Kredit, TV Satelit,
Internet, LHDN, Tabung Haji, ASB, Derma Organ,
Skim Ansuran dan cukai pintu!
Semua ini ada di Pejabat Pos!"



Hadiah UTAMA RM5k tu...siapa tak nak?? Jadi macam mana nak join??

Sertailah peraduan “Saya Cabar Mamak” hari ini denganmerakamkan sebuah videomengikut skrip yang disediakan. Peraduan ini mencabar kemampuan anda dalam merealisasikan skrip yang diberikan dengan apa sahaja cara. Peserta yang menghantar video yang paling kreatif, terang,tepat dan terpantas dengan gaya yang tersendiri berpeluang untuk memenangi ganjaran utama dan mingguan yang cukup lumayan. 
nak tau maklumat lebih lanjut???

Jika nak lihat penyertaan yang di hantar...pun boleh tengok di laman web atas ni...hehe..

5 comments:

alif ismail said...

salam sis zu..

thanks follow alif...

u too hv nice blog!!

kakyong said...

tag GA utk zue..
http://kakyong-sukasuka.blogspot.com/2011/06/siapa-bertuah-dapat-baju-raya-dari-art.html

wah contest ni nak kena buat video lah pulak... ehhh,, du luar keupayaan nih..

soooooour said...

gila laju nak sebut..kelajuan membunuh ni..wakakaka...

Redbloodsnow said...

nice info zu :)

zuneta said...

jom la cuba...siapa berani...sekali nafas...confirm laju jadinya ye tak??? tgh fikir nak wat apa laaaa...