KLIK SINI!!!

Saturday, June 11, 2011

Novel Kasih Yang Suci kini milikku...




Oleh kerana penangan karnival karangkraf ni...akhirnya..novel yang zu cari-cari selama ni...Kasih Yang Suci dah selamat ada dalam simpanan zu...berlambak gila novel ni kat sana...jadi kepada yang berminat dengan cerita Nora Elena...cerita tu diadaptasi dari novel Kasih Yang Suci ni la....Harga RM19.90...
Esok last day, karnival ni tau...ada ke orang nak pesan kat zu suruh beli??? 
Boleh je...no problem la....ni semua cetakan baru...CETAKAN 2011...cetakan pertama dia 2007...lama dah ye...Disebabkan dapat sambutan...cetakan novel ni...dah masuk 10 CETAKAN!!!
Tapi esok je la karnival ni....lepas tu...susah dah nak cari kedai yang ada stok novel ni...




Wah...tak sabar nak membaca ni...Nak share?? mana boleh...
Apa yg zu tertanya-tanya dalam cerita Nora Elena dekat TV3...
Betul ke Seth yang rogol Nora
Suara Misteri yang call eid...hehe
Lau Yvonne suka dekat Seth...kenapa dia kucar kacirkan hubungan Eid dan Nora ye?? tak faham la...
Apa akan jadi dengan Amir dan Yvonne serta Eid...



4 comments:

Redbloodsnow said...

if dh hbs bc nnti...courierkan kat zie ek. nk pinjam...hahaha :D

zuneta said...

tudiaaa...zie..biar betul zie ni..leh je nak pinjam..bila baca novel ni...terbayang drama nora elena...kira penghayatan lebih la lepas diorang wat adaptasi...

PinKy MoMMa said...

wahhhh dah dapat dh dia novel ni..ssh nak jumpa la dik ;(

zuneta said...

@ pinky momma- tu la ramai yg kata susah nak dapat novel ni..tapi masa pergi ni, tgk cetakan dia..banyak sungguh...