KLIK SINI!!!

Tuesday, June 14, 2011

Green Lantern...zu tertipu sudah...

ni hritik roshan...sama tak?? cakap la sama!!!
credit : google

Tengokla hero bagi cerita ni...aduhhh...mati-mati zu ingatkan hritik roshan tau...cari-cari nama dia tak jumpa pun kat atas ni...rupa-rupanya salah orang dah...tapi serius la..kenapa muka dia sebijik sangat dalam gambar ni...lau tengok promo video..tak de la sangat...nyaris buat jantung tercabut tau...sebab zu ni fanatik...obses gila dengan hritik roshan...lau betul dia masuk hollywood...kaya la GSC kat Sungai Petani ni...mau berpuluh-puluh kali zu pergi tengok....tapi rasanya teringin nak tengok cerita ni...3D lagi...lau dah 3D...kena la pergi GSC Seberang Jaya, dekat Sunway Carnival...baru bestttttt...dah ala ala hritik tu...pergi tengok je la...!!! sape nak teman zu???



* hehe...zu minat hritik roshan ni dari zaman sekolah menengah lagi...dah la hensem...mata dia cantik..lau menari...mmg zu tak pergi mana dah, melekat je dekat TV...sampai sekarang,,,tak de hero bollywood lain leh lawan dia...hehe...setia peminat hritik je...!!!!


3 comments:

ashikin said...

seyes la zu...mmg serupa hritik roshan muka hero tuh!! =)

zuneta said...

kan sama kan?? kan?? kan??? hehe...penat cari muka hritik yang nak iras2 macam green latern tu...

Redbloodsnow said...

zie nak tgkkkkk. tp kalau zie ajak dillah...KOMPOM dia tak nk tgk. KOMPOM dia ajak tgk dvd..cisss!