KLIK SINI!!!

Thursday, June 23, 2011

Ais Kacang ke?? ABC ??



Zu panggil ais kacang la...hehe...sedap tak ni?? kaya betul dengan bahan-bahan dia...
Baru puas hati kan?? Ni entry berbaki hasil pergi bukit bendera hari tu...
Cakap la sedappppp...lau panas macam sekarang ni...makan ais kacang best.

Cerita tentang Ais Kacang ni...ada juga memori masa pergi Petaling Jaya,
Dengan yakinnya..." Abang, bagi ais kacang satu"
Abang tu tanya balik dengan pelik...sepeliknya...
" AIS KACANG?? kacang apa?? kami tak jual ais kacang"
Zu ni duk kata lagi ais kacang...dah nampak Mesin Ais Kacang...suka hati abang ni kata dia tak jual pula...
Lepas tu...ex-bf zu...{ sabahan }...Zu, ABC la bah...ABC!!...dia pulak yg muka merah...
Abang tadi " oooo ABC, cakap la awal, "
Orang dah cakap awal-awal la...!!! Istilah je membeza...benda sama je kan??

Jadi...ada orang panggil ais kacang@ ABC dengan nama lain tak??



Dah makan kenyang...makan nasi goreng..jadi waktu nak balik dah....dah tak de kabus...Gambar kali ni lebih jelas dari entry sebelum ni, yang berkabus...




Tu jambatan pulau pinang...nampak jauh tuuuu


Semua gambar zu ambil dari Puncak Bukit Bendera....Gambar atas sebahagian Penang..Mainland & Island

Ni zu zoom dari Puncak...
Ni KOMTAR...dah tau kan??

* lepas ni...entry " turun ke kaki bukit bendera lak" ...Ada yg tanya ye..macam mana pergi Bukit Bendera...Nuff lak, banyak keyword " harga tiket bukit bendera"...jadi nak memudahkan anda...dan anda sekelian...sila KLIK dekat LABEL...cari je BUKIT BENDERA!!! Semua info, A-Z leh baca...ok?? 

1 comments:

Redbloodsnow said...

time cam musim panas² skrg ni, syorga giler if nelan nih..hehe