KLIK SINI!!!

Tuesday, August 16, 2011

Siapa Nak Kad Raya Handmade Dari ZUNETA?? Follower SAHAJA !!!



Assalammualaikum...ni lebih kurang GIVEAWAY la. 3 HARI je berlangsung!!! Tak payah buat entry bagai...tapi syarat UTAMA...hanya FOLLOWER zu sahaja...!!! Tanda Hargai Follower 156 orang ni.  Kad Raya ni...khas buat follower...dah dapat tu, jangan bagi kat orang lain pula....hehe...tak baik tu...zu buat khas untuk anda!!! Kad Raya ni handmade dan menggunakan teknik quilling. 

KAD RAYA COMEL VERSION!!!


Syarat :
  • Terbuka follower ZUNETA LOVE CORNER sahaja!!!
  • Tak Payah buat ENTRY!!!
  • Comment dekat bawah ENTRY ni dengan ayat
  • " NAK KAD RAYA"
  • * Bagitahu nak yang KETUPAT @ MASJID
  • Dan kemudian emal nama dan alamat anda dekat ayang_zu179@yahoo.com.my
  • Semua yang comment akan dapat Kad Raya. 
  • Jika sorang yang komen...sorang tu je la yang dapat...jika 10 orang komen...10 orang la dapat...tiada min.dan tiada maksimum...SEMUA DAPAT!!!

DUE DATE: HARI KHAMIS ni 18hb.



Siapa nak Kad Raya atas ni...kena buat ENTRY la..sebab kad raya ni RUMIT sangat nak buat!!

Syarat

1. Hanya buat FOLLOWER
2. Buat ENTRY dan nyatakan WARNA TEMA yang anda inginkan
3. Tinggalkan URL entry di bawah ni...
4. Hanya 3 ORANG je zu pilih secara random!!!

DUE DATE: HARI KHAMIS ni 18hb.





55 comments:

cactaceous opuntia said...

NAK KAD RAYA!!
sy nk yg ketupat...=)

cactaceous opuntia said...

serius ke buat sendiri...sgt keatif...kad rye ni cun sgt

zuneta said...

email ye nama penuh dan alamat...

tiefazatie said...

" NAK KAD RAYA"
ifa nak yang ketupat sis..=D

sis.ifa nk join yg kne wat n3 tue leh x?

L said...

sy nk kad rayer. nk4...
sy syg awak?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html

tiefazatie said...

sis..siap!hehe

http://tiefazatie.blogspot.com/2011/08/siapa-nak-kad-raya-handmade-dari-zuneta.html

insyaallah..nt ramai lg join nie..=)

Cik Bambam said...

NAK KAD RAYA KETUPAT!

sama macam ifa.. nak join dua-dua! ekkeke

http://bambam-addicted.blogspot.com/2011/08/siapa-nak-kad-raya-handmade-dari-zuneta.html

anismelon said...

anis nak gak..anis banyak kali wat muke tak malu kat sini..hehehe..boleh?naknaknak..

tp yg mne satu nie..kene wat entry or bg alamat je..konpius jap..

nur amalina athman said...

assalamualaikum..
NAK KAD RAYA, yang masjid tuu.
ah sent emeil..:)

dyan said...

nak kad raya...nak yg ketupat punya...

http://dyankamarul.blogspot.com

nur aqilah said...

nk yang gmbr masjid tu,,,.

Redbloodsnow said...

Eee nakkk! NAK KAD RAYA!
Zie nak masjid...super lawa. kagum!

karang zie email ek..hehe

nuruhuda_329 said...

yeayy!! "NAK KAD RAYA"
nak ketupat tau hihihihi...

acctually bila boleh dapat ni ae? hehehe

pastu nak yang bawah tu jugak...nanti saya buat entri hihihi

ashikin said...

Kak Zu,

ash NAK KAD RAYA jugak!
ash nak yang KETUPAT...lawa n sweet!!!

Thanks kak zu...SELAMAT HARI RAYA... =)

Nini D.. said...

saya nak jugak kad raya percuma!!!! :)

Nini D.. said...

eh,silap2... :)

"NAK KAD RAYA"

Nini D.. said...

Mahapkanlah say nih...
mata rabun tak baca arahan betul2...

"NAK KAD RAYA"
Nini nak yang gambar masjid...gojess betul..

lulu lala said...

NAK KAD RAYA jgak , heeee

taoslayerz said...

" NAK KAD RAYA"

tao email kan kat zuneta eh..

taoslayerz said...

tao nak ketupat

taoslayerz said...

tao nak ketupat

♥♫♥ZaiKuLiM♥♫♥ said...

"ZAI NAK KAD RAYA"

Yg masjid..tq

dah email tau

♥♫♥ZaiKuLiM♥♫♥ said...

http://zaiikulim.blogspot.com/2011/08/siapa-nak-kad-raya-handmade-dari-zuneta.html

soooooour said...

"NAK KAD RAYA" satu!
nak yg ketupat.....:P

iPai said...

Zuneta !!!!!!!

NAK KAD RAYA !!!!!!!!!!!!!!

waa .. dua2 lawa laa .. nak2 .. nak2 .. wahhh .. tapi ta reti nak pilih yang mana .. lawa tuh .. eksited gla ni .. dua2 cantik sgt ..

jap g hantar emel k .. nak ketupat laa .. baru rasa macam nak makan !! hehehe


eh kad raya yng kedua tuh bukan ke yang masuk pertandingan tuh .. bakal menang tuh .. uhuhuh ..

Joel Leslie said...

NAK KAD RAYA

saya nak sebab sy nak kasi kat pengetua sekolah :D mesti dia sukaaa sngt2 :D

kalau blh, dekat dlm kad tu, simpan iklas dr Joel kepada Cik Hasimah . kalau bolehh la :)

sy nak yg ketupat.

Joel Leslie said...

sy nak bg pengetua sbb sy bukan Muslim :/ so, nak bg pengetua yg Muslim. hrp x kisahh :(

Joel Leslie said...

jgn risau, nnt sy mention nama blog ni :)

Fadzillah Kamarudin said...

NAK KAD RAYA

saya nak masjid...
saya dah emailkan details...

Fadzillah Kamarudin said...

saya join...

id : Fadzillah Kamarudin

http://fadzillah-kamarudin.blogspot.com/2011/08/siapa-nak-kad-raya-handmade-dari-zuneta.html

NaDiA said...

"NAK KAD RAYA"

saya juga mahu yang ketupat..

http://khadiahgifts.blogspot.com/2011/08/siapa-nak-kad-raya-handmade-dari-zuneta.html

A y e s h a Ramlee said...

"NAK KAD RAYA"

Saya nak ketupat.. tapi kalau masjid saya terima je.. :)

http://ayesharamlee.blogspot.com/2011/08/siapa-nak-kad-raya-handmade-dari-zuneta.html

fiezahkecik said...

NAK KAD RAYA :)

hehe. nak ketupat tu. comel2..

fiezahkecik said...

eheee. entri

http://fiezahkecik.blogspot.com/2011/08/siapa-nak-kad-raya-handmade-dari-zuneta.html

vanillagirls said...

NAK KAD RAYA ^^
hihihi
ketupat sangat comel :)

hafizulhakim91 said...

NAK KAD RAYA! nak ketupat :)

sy da send email :)

hafizulhakim91 said...

salam, sy join. :)

http://hafizulhakim91.blogspot.com/2011/08/siapa-nak-kad-raya-handmade-dari-zuneta.html

NurulAfiqah said...

join

" NAK KAD RAYA"

http://afiqah220511.blogspot.com/2011/08/siapa-nak-kad-raya-handmade-dari-zuneta.html
saya nak yang ketupat punya...:-)

Annis Wina said...

NAK KAD RAYA ! :D

anis nak yg ketupat tu :))

sya dah email . pity2girl97@gmail.com

cactaceous opuntia said...

sy dah email nama n alamat..dpt x?hee

Edy Zaidi said...

nak tapi malu...hehe..:)

tapi kad tu sngt lawa ok

mahsyar86 said...

cantikkk... nak kongsi sama....

nurul nabila bt medan said...

" NAK KAD RAYA"
nabila nak yg ketupat..

n nabila dah sent email

nurul nabila bt medan said...

dapat tak email nabila ??

nadiaazira said...

nak kad raya!
ketupat!ketupat comelll~ =)

zuneta said...

@ anis- boleh pilih...lau nak kad bawah tu..kena buat entry sbb dia rumit nak buat..jika nak ketupat @ masjid...comment je..tak payah buat entry...nama penuh dan alamat sila email zu..jangan letak sini..bahaya!! ok dear??

anismelon said...

hehe..okek2..faham dah..ketupat pon nampak cantik..anis na ketupat la..na email kat mane..

psstt..nie anis nak pngl ape..umo bp erk..heeee..

umiliza989 said...

"NAK KAD RAYA"

saya nak yang ketupat punya...
so sweet

asiah_najihah said...

Nak Kad Raya

asiah nak yang ketupat..(^_^)

Jaa said...

nk kad raya jugak..hehehe

nak yg ketupat...cantik...

Cik Purple Pinkypuff said...

ramainya nak.. zu jgn lupa kat cp!! :) NAK KAD RAYA!!!! :D

ikotkan hati nak dua2..:) tp cp pilih yg MASJID la.. hehe.. jap cp email >> eyza_ikeuchi333@yahoo.com

jeeha said...

NAK KAD RAYA!!!

jeeha nak kad yang masjid...^___^

nanakimie said...

" NAK KAD RAYA"

dua2 pun shantek! tapi nana nak ketupat lah:)

fieda said...

" NAK KAD RAYA" >>ketupat

email : fieda.rafli@yahoo.com

Cik Rose Cute said...

Nak kad raya ketupat..

che_rosliza78@yahoo.com

http://hairulizacontestga.blogspot.com/2011/08/siapa-nak-kad-raya-handmade-dari-zuneta.html