KLIK SINI!!!

Monday, August 15, 2011

ADS NUFFNANG : Tengah Berdansa


Adeh...dah macam cap jari alien dah...hehe...!! Tak senonoh betul keje zu ni...Kita tengok apa ads yang menari-nari dekat blog zu...aik, ni bukan untuk blog ni..tapi lagi dua blogshop zu....biasala, zuneta love corner blog baru lagi...tak inginnya diorang letak BE @ ME dekat sini...tapi syukur...dekat lagi dua blog..ada rezeki ye...paling lama yang menari-nari dekat blog zu adalah iklan Maxis NYC...


8 comments:

misz sheyla said...

aiyoooo rezeki bulan puase..kite pun baru dpt..first time dapat..hihihi

zuneta said...

hehe...rezeki...duit raya ni....best2..

anismelon said...

wah..leh la lanje anis kan kan..hehe

zuneta said...

@anis - hehe...cakap je nak blanja pe??

tiefazatie said...

jeles..byk gle BE!ifa ada 1je nie

zuneta said...

@ ifa...tak baik jeles...hehe..

Redbloodsnow said...

wahhh byk giler yang! zie lepas BE zie yg bulan 7 jd ME..terus nan hado lg BE masuk :(

iPai said...

pergh .. banyak ye .. uhuhuh

saya ye 2 je .. hehe

rezeki tuh .. rezeki !!