KLIK SINI!!!

Friday, August 12, 2011

Segmen: Saya Nak Doodle Alif Ismail


Pergi mana-mana je..ada je cite tentang doodle ni..lebih kurang dodol la tu...
Zu nak juga la seketul dari alif...teringin lak....Alasan zu nak doodle ni...sebab nak juga simpan dan memiliki hasil tangan alif...hehe...kukuh tak alasan??
Nak kena jadi kawan alif dulu ke?? Memang dah follow dari dulu lagi pun...

Warna mata doodle tu...nak warna dark brown..yang bersinar...lau boleh biar sebijik macam mata zu...haha...mula dah cerewet zu datang...!! 

Sesapa nak join?? Klik banner atas ye..


8 comments:

soooooour said...

nak dodol jugak!

zuneta said...

nak dodol ke...doodle ni sour?? teringin dodol ke?? terliur lak...huhu...

Edy Zaidi said...

semua dah kemaruk doodle skrg ni...hehe

iPai said...

eh sejak bile dia wat doodle ..

zuneta said...

@ edy - zu baru je teringin nak satu...

@ ipai - sejak bila ye alif?? rasa baru lagi alif duk wat dodol ni...jeles ke apa ni?? ipai wat la dodol jgk...

anismelon said...

gud luck..sal contest anis toh..wat la cene pon..janji kad raye..hehehe..

Redbloodsnow said...

good luck yunk! :)

alif ismail said...

pit...pit...!!!!!!


salam...

alif datang dengan lori dodol nih...

http://bloggeralif.blogspot.com/2011/08/doodle-untuk-zuneta.html