KLIK SINI!!!

Monday, August 15, 2011

Terima Kasih : Kad Raya Darimu

Yey...zu dapat kad raya...dah lama dapat ni...baru sempat upload...
Special kad ni..sebab ni 1st kad raya zu dapat tahun ni...suka la jumpa abang posmen,suka dapat kad raya
Rasa teruja dan seronok lain macam...berbeza hanya sekadar SMS...ermmm..tak sukala.., inbox full...zu delete je...jika kad raya, confirm leh simpan...nak gantung-gantung ala-ala pokok krismas pun boleh...zu suka!!!
Mula-mula ingat, dari kekasih lama { perasan dah }...habis koyak rabak sampul ...hehe..ni bahagian depan elok la..belakang tak payah tunjuk...buat malu je....

Jeng...jeng....ni kad raya tu....ermmmm...siapa yang bagi ni?? Mengaku cepat...Sengih sorang2, ingatkan peminat misteri...haha { perasan lagi }


Rupa-rupanya...EDY...tapi macam mana dia alamat zu??? Pelik!!! Sudah2 zu...jangan nak buat lupa...kan pernah menang Giveaway dia....a'ah la...hehe...Terima Kasih Edy bagi kad raya....zu belek-belek dalam sampul...tak de pula duit raya warna hijau yang dua angka tu....mana eik?? hehe...Selamat Hari Raya!!!

Jom Singgah blog Edy...



4 comments:

anismelon said...

wah..dpt kad raye..suke la toh..heee

zuneta said...

msti la suka..hehe...

tiefazatie said...

ifapun adadpt gak..hehe

Redbloodsnow said...

zie solute dgn mereka yg still menghantar kad raya guna cara tradisional ginie :)