KLIK SINI!!!

Friday, August 12, 2011

{ VIDEO } " Nail Art" yang luar biasa


Kagum tengok hasil yang dibuat dalam video ni...nail art animation...bukan sebarang nail art...boleh gerak-gerak lagi...nak tengok macam mana boleh jadi " animation" tu...kena layan video bawah ye...
Teringin nak buat video cam ni...ada bakat ke?? Memang tak de pun...
Semua benda-benda macam ni ada teknik, tak de main hentam buat je...
Siapa pandai buat...memang zu kagum dan tabik springgggg....!!!! Anda Memang GENIUS !!


* nak selit juga...nak roti johnnnnnnn lagi....haha...lagi tak dapat, tak habis-habis meroyan sorang2 nak roti john...nampaknya kena la pergi bazaar yang besar sikit...minta-minta ada la..


4 comments:

soooooour said...

gile nice!

zuneta said...

ye2...kemas je keje diorang...dan org yg nak wat ni, msti ada ksbaran yg super tinggi kan??

eva said...

wow! kreatif giler!.. promote keta KIA skali kan.. hehe

Redbloodsnow said...

wowww nice! zu...buatkan di nail zie meh meh :D