KLIK SINI!!!

Wednesday, August 3, 2011

Nescafe Contest : Hadiah Wang Tunai!!!

NESCAFE Chill-lah
Click banner for more detail about this contest
Kali ni, nescafe pula akan buat contest...hadiah yang ditawarkan adalah wang tunai...tengok sahaja la, berapa banyak dekat banner atas ni...Nak sertai contest ni, mudah je...anda perlu ada daya kreativiti dan imiginasi yang amat ..dan amat TERBAIK punya!! Anda perlu buat satu design untuk tin minuman nescafe...Wah ada peluang design tin nescafe...jika bertuah, berkemungkinan boleh menang. 

Klik untuk Pilih tema tin yang anda inginkan
Segala design sudah ada...anda cuma perlu pilih pattern dan corak yang anda rasa sesuai dan membuatkan tin nescafe anda cun...nak cuba?? Jom la cuba...zu pilih tema retro...masih tengah buat...tapi zu tak kreatif sangat la...mungkin anda lebih kreatif...jom kita cuba..

Nak join??? KLIK

3 comments:

Redbloodsnow said...

wah..best nih :D

iPai said...

wah ... kalau terer design dapat duit raya banyak tuh !!

zuneta said...

@ zie - mmg best...tapi tu la...tak kreatip pun..

@ ipai- yey..nak duit raya...