KLIK SINI!!!

Thursday, August 18, 2011

Penat CARI...tak boleh sabar dah!!!






AWAS!!! ENTRY TERLIUR!!!

Slurp...slurp...terliur tak?? Hari ni dah masuk ramadhan ke 18 kan?? Zu memang tak putus asa mencari ROTI JOHN...ingat tak?? zu kata zu kempunan ROTI JOHN...4 bazaar dah zu pergi, tapi hampa betullllll...
Siapa kata tempat dia ada bersepah-sepah ROTI JOHN?? memang nak kena cubit...sebab kat area sungai petani..zu tak jumpa lagi...tinggal 1 bazaar yang paling besar dekat Taman Ria { Depan Tesco } zu belum pergi...harap-harap kat sana ada!!! 

Tapi hari ni...memang tak leh tahan sabar lagi....kena buat sendiri juga....taraaaaaaa....hasil ROTI JOHN...aik...tak de JOHN lagi...perkenalkan ROTI ZUNETA!!! Disebabkan kempunan punya pasal dan nak cepat...bahan-bahan roti john ni tak complete tau...agak2 apa ye zu tak letak?? CUBA TEKA?? 

7 comments:

tiefazatie said...

pergh..ebst nie!sis wat sendiri eh?

zuneta said...

ye..buat sndiri..hentam saja la ifa, sbb tak tahan dah mncari ke sana sini...buat je guna bahan2 yg ada....

cactaceous opuntia said...

kt slngor kn mmg bersepah roti john..serius

soooooour said...

kat utara mmg ssh cari roti john ke???otak2 ada jual??

tiefazatie said...

ifa kalu wat gne bun bulat kecik2 je..xde lak gne roti pjg cm roti john btol2 nie..hee

iPai said...

pergh .. tebalnya .. terbaik roti john ni ..

Redbloodsnow said...

ya ALLAHHHH..nangis nyaaaa zue oiii. glupppp