KLIK SINI!!!

Wednesday, August 24, 2011

GERAM : Pos Laju yang tak berapa nak laju!!!


Memang banyak dugaan betul bulan puasa ni...ada sahaja benda nak buat zu hilang sabar...
Kali ni kes POS LAJU ni...rasanya baik tukar kepada POS LAMBAT je...
Bayangkan tempahan customer yang zu hantar 22hb , masih belum sampai ke tangan penerima...
Macam guna snail mail je...sabar...sabar...

Call pos line...dia jawab " item tu ada pada posmen,sepatutnya dapat hari ni" eeeeeee...cik kak oiii...posmen bawak balik rumah dia ke?? dah dekat pukul 6 ni...posmen mana yang nak hantar ni....sabar..sabar...!!!

* sebelum ni dengan penghantaran guna courier kanggaroo, tapi zu la penerimanya...sebab zu beli barang online...kes macam ni juga...nak kena ketuk..baru nak buat keje, berhari-hari baru sampai...kanggaroo apa tu?? baik letak kura-kura...disebabkan zu complain...jam 10 malam diorang hantar item tu...boleh pun hantar...SENGAJA!!!!


5 comments:

@Budak_NakaL said...

Sabo jela..heee

fiezahkecik said...

eheee..sabar2.. kadang2 pos laju memang lambat. fuh!

Redbloodsnow said...

hehehe...janji sampai. itu yg penting :D

soooooour said...

sabo2...puasa ni...hehehe

soooooour said...

sy punya kad...xde pn....=,=