KLIK SINI!!!

Tuesday, August 2, 2011

{ GAMBAR } Rekaan Jam Dinding Yang Amat Kreatif

Jam amat penting untuk manusia kan?? Tak kira la...jam dinding ke...jam tangan...malahan laptop pun ada jam..kita memang tak boleh nak palingkan mata kita dari jam...terutamanya kepada orang yang amat mementingkan masa ...jam menjadi lebih berharga dalam hidup dia. Alah..membebel apa ni...tujuan sebenar..nak tunjuk jam yang mempunyai design yang unik..jom layan ye...teringin tak nak memiliki??
b518
b518
Jam ni rasanya zu tak nak la...sebab zu ada masalah sikit jika jam tak de nombor macam ni...
b518
Mula-mula tengok tak faham...jam ke ni?? macam mana nak tengok??
b518
la...macam tu rupanya...lambat la zu nak mengiranya...zu tak nak juga jam ni..
b518
Tengok je pun...dah naik mual dan pening...ni jam paling zu tak nak!!! serabut tengok...
b518
b518
Jam ni ok je?? tapi untuk zu..zu tak pandai tengok jika tak de nombor...hehe..
b518
Ni boleh tahan lagi la...mungkin zu beli...tapi tak de nombor la?? 
b518
Yey...jam ada nombor macam ni zu akan beli...
b518
ni siapa yang faham?? tolong bagi tahu zu...
b518
alamak...memang la zu nak jam bernombor...tapi bukan nombor macam ni...aduiii..pening tengok matematik!!!
b518
Bagi yang mementingkan masa...hidup dia nak cepat je...jam ni tak sesuai...tak de masa nak kira...
b518
khas untuk orang nak test rabun warna ke tak...setiap hari leh tengok...

b518
Adui...naik juling macam jam ni juga lau zu beli yang jenis ni...

b518
Zu nak jam ni...nak..nak..

b518
unik kan??? 

habis dah sesi ni...hehe...kenapa zu tak suka jam yang tak ada nombor?? sebab jam jenis tu..akan melambatkan zu tengok Minit dia...dan pasti zu akan salah tengok punya. Jadi untuk elak benda-benda macam tu...zu akan cari jam ada nombor. 

credit : dont-panic.co.uk


6 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

berkenan plak nengok jam pinggan,sudu n garfu tu..haha.. comel jerk..

zuneta said...

ye2...comel kan?? yg unik dan pelik mcm ni..selalu org teringin nak beli...

iPai said...

lawanya jam2 tuh .. nak satu leh .. jual kat mane ek ?

zuneta said...

jual dkt mana tu tak tahu...tapi lau pelik macam ni...zu nak beli je...

Redbloodsnow said...

jam 1sttu berkenan ler plak zie tgk zu. unik n cantik. kalauuu lah ade di jual kat cnie kan best ^_-

Orang biasa said...

cantik... kreatif giler...