KLIK SINI!!!

Tuesday, June 14, 2011

{ EMOSI } Sedia Melepaskan mu...


Jika tengok pada Smile atas ni...ada yang happy...ada yang sedih...macam tu juga manusia normal macam kita...AWAS!!! entry beremosi...!!! Rasanya...zu dah sedia nak lepaskan seseorang...dah orang tak peduli...dan tak ambil peduli..takkan zu nak paksa...mungkin ada yang terbaik dalam hati dia....!!! Tapi dia je tak nak lepaskan zu...kena belajar terima hakikat!!! Zu pun dah mula tawar hati...hari demi hari, jangan risau...zu tak nangis pun, sebab air mata memang tak de untuk dia lagiii...rugi air mata zu keluar untuk orang tak kenang budi dan tak tau hargai!!! Paling zu terkilan...birthday zu pun dah dia lupa....tu apa maknanya?? mungkin nyanyok!!! Banyak lagi la benda...yang berkait-kait....tapi segan nak cerita...takut memburukkan orang lain!!!

Ada sesiapa nak pinjamkan bahu dia??


3 comments:

Redbloodsnow said...

talk sedih sedih...terkenang plak dgn kemelut di hati zie ni skrg. zie ni ibarat.."im smiling, but inside...im crying" haa gitu :(

kakyong said...

alahai adik.. tumpang sedih for u...

meh sini satu pelukan utk you... siannya...

p@kcikLie said...

cari pengganti lain..

jgn diharap pagar yg roboh nanti nanti masuk pencuri lagi, jgn jd org yg bodoh menanti sidia yg dah tawar hati..

cm citer sinetron CintaMelody la plak...