KLIK SINI!!!

Wednesday, June 1, 2011

Seksinya Bibir...



Kenapa ada sesetengah orang teringin bebenor nak ada bibir macam angelina jolie ye??
Lau memang dilahirkan berbibir seksi macam gitu...tak pe la...
Ni nak suntik pula....ngilu rasanya...tak sakit ke?? 
Lepas dah suntik tu...ni la hasilnya...

Funny Picture - Epic Duck Face

Rasanya tak payah la kut pergi suntik-suntik ni...rasa macam plastik sangat dekat bibir tu...
Kesan sampingan mungkin ada kan??
Apa kata kita cantikkan wajah kita dengan berwuduk....usia senja tu memang akan datang...yang penting hati kekal baik dan senyum selalu ye...nak melambatkan tua...senaman sikit otot-otot muka tu...



1 comments:

Redbloodsnow said...

klo yg ori ciptaan ALLAH SWT..nampak soooooooooooo seksi n cantik giler. tp klo yg fake punya...erksss, huduh giler..haha