KLIK SINI!!!

Sunday, June 26, 2011

Lelaki Diluar sana!!!...ADA BERANI BUAT KERJA NI??

Siapa berani buat kerja ni?? Tanpa jaring keselamatan...hanya helmet je diorang pakai.
Kenapa zu tanya "Lelaki di luar sana !!!" 
Lelaki kan suka kerja mencabar...ni bukan tahap mencabar je...takut dah tengok...LAyan...ni pekerja dari Negara CHINA.

brave chinese01
Boleh agak dah kan, berapa tinggi gunung ni?? Gayat dah...

brave chinese03
brave chinese07

brave chinese08
Kukuh ke tu?? 

brave chinese12
brave chinese11
Ok...siapa nak jalan dulu??? Sila-sila...zu ikut dari belakang je ni...

brave chinese13

Jadi....ada tak lelaki Malaysia nak buat kerja ala-ala mencabar mental dan fizikal ni?? Maybe ada wanita yang berminat...wah...siapa tu?? Angkat tangan...dan comment...hehe...Lau ada laki Malaysia yang berani cam gini, nak masuk meminang la...haha...mencari jodohhhhh ni...just kidding...


5 comments:

kakyong said...

gayat... memang sgt gayat.. insuran tinggi utk org kerja mcm ni...


Terima kasih MZ @ Mama Zharfan
Simple giveaway Kakyong HY Ibu 3A
Gendang Silat Patani–Batu Kurau

soooooour said...

risiko utk jatuh..tinggi ni...haish...

Redbloodsnow said...

adoiiii! zie plak yg gayat tgk. menggerikan la weh..huhu

Benrauf said...

kalau hari2 buat benda ni memang kecut lah organ reproduktif lelaki tersebut.

zuneta said...

@benrauf- relaks je diorang buat keje tu...masih tiada lelaki berani di malaysia ni ye...

@soooooour - mmg sgt berisiko...tapi lau gaji tak berbaloi...tak de kan diorang nak wat...

@ zie - sama la...zu pun takut gayat2 ni...leh mual

@kak yong - ye..ye...insurans tggi...leh kaya...