KLIK SINI!!!

Thursday, June 16, 2011

Inai Di jari....



Inai di jari...macam bunyi zu nak kahwin je kan?? 
Calon pun tak de...haha..berangan!!!
Dekat atas bukit bendera...ada auntie india lukiskan inai dekat jari..dekat mana-mana je pelanggan nak...
Zu tak pasti berapa RM...sebab masa ni..ramai sangat...dan perut lapar...
Mat salleh berkenan habis betul inai ni..bukan tangan je...peha.betis...lengan...semua dia letak...
Dia ingat tatoo ke hapa??
Tapi memang cantik auntie ni buat...kemas sesangat...dah lama auntie ni dekat sini...tiap-tiap kali zu pergi bukit bendera...dia mesti ada...

Design lukisan inai, semua ada dalam buku dia...tengok pic satu...nampak tak?? macam album tu...



2 comments:

Redbloodsnow said...

eee nak gakkkkk buat inaiiii..hehe

zuneta said...

meh zu buatkan...