KLIK SINI!!!

Saturday, June 11, 2011

Pergi Majlis Kahwin....makan...makan..makan...


Dah nak sampai akhir musim cuti sekolah ni....makin banyak kenduri kahwin nak kena pergi...
Dapur tak berasap....hari ni sahaja 4 rumah kenduri kena pergi...
Asyik duk tengok orang naik pelamin je...tapi tuan punya blog...ntah bila pun tak tau...
JELESSSSSSS
Tak sampai seru lagi kut...tak pe la...bagi orang naik pelamin dulu la...
Zu pergi habiskan lauk je ye...Masak sedap-sedap tau...lau ada Ayam Masak Merah...laju je zu pergi tau...
Esok juga jiran kahwin....anak kawan ayah dua orang kahwin...dan lagi satu rumah...rumah Dr. Azhar...huhu...Dr Azhar dan Rakan-rakan tu...anak perempuan dia kahwin...mesti meriah dan glam gila majlis dia nanti...masa bertunang pun, dah macam majlis kahwin....tak sabar nak tunggu esok...!! Mak kata pelamin saja dah cecah RM10k...tema vintage, pink+ white!! Esok confirm sesak gila rumah 

Kenapa zu suka pergi kenduri kahwin??

  •  Boleh melaram puas-puas
  • Usha apa yang patut..."orang"
  •  Makan " ayam masak merah"
  •  Belek door gift, buat ilham...dan comment door gift org!!! jahat!!
  • Tengok Pelamin...wat ilham jgak...bila tahun kena kat diri sendiri pun tak tahu lagi..
  • Tengok khemah...ambil no.contact khemah yang zu berkenan...!! selalunya ada di gantung dekat khemah tuuuuu....

Jadi sapa pergi kenduri lagi hari ni??

2 comments:

Redbloodsnow said...

haaa nnti time wedding zie...fly ke kuching taw. makan² di majlis zie lak..hikss :D

zuneta said...

nak fly...nak kena guna skynet. nationwide atau pos laju zie?? mau besar kotak tu ye?? lau zu tak pergi...zu msti fikirkan ssuatu nak gantikan kedatangan zu...cewah...