KLIK SINI!!!

Sunday, July 17, 2011

{VIDEO} FINAL DESTINATION 5 2011

Siapa yang tertungu-tunggu filem bersiri FINAL DESTINATION ni??
Zu salah sorangnya la...kali ni dah masuk FINAL DESTINATION 5, jika tengok filem yang lepas...ngeri la cara kematian watak-watak dalam filem tersebut. Kali ni...ada berani ke nak tengok dalam 3D pula??

Filem ini akan ditayangkan pada 
25. August.2011

Pengarah : Steven Quale
Cast :  Nicholas D'Agosto, Emma Bell, Miles Fisher, P.J. Byrne, David Koechner

SINOPSIS FINAL DESTINATION 5

Jika anda pernah tengok filem ini sebelum ni, pasti dah tahu macam mana jalan ceritanya...Bagi Final Destination 5, masih mengekalkan watak utama yang sama....SAM { Nicholas}. Dia telah dapat gambaran bahawa jambatan yang dilalui mereka akan runtuh...seperti biasa juga la, Sam akan cuba selamatkan diri dia dan beberapa pengguna jalan yang lain. Walaupun mereka selamat dalam runtuhan jambatan tersebut...tapi kematian tetap akan mengejar mereka....seorang demi seorang....

Layan dulu Official Trailer Final Destination 5 



3 comments:

alif ismail said...

aiyo...alif paling tak suka movie kejam mcm ni...

dah cuba tengok tapi xleh nak fokus sbb terlalu seram kekejamannya..huhu...

zuneta said...

mmg pun...kematian diorang kejam..mcm final destination sblum2 ni...ala, jom la tgk nanti...

Redbloodsnow said...

eee...aku nk tgk citer ni. my fav muvi ni taw :D