KLIK SINI!!!

Thursday, July 21, 2011

{ GAMBAR } Harimau Bintang Cederakan Penduduk Kampung

Menurut SINI leopard atau harimau bintang liar telah menyerang sebuah perkampungan di India, Jika tengok dalam gambar...besar tu, bila dia terkam belakang lelaki { gambar no 2}...sangat bahaya...sekali dia dapat rasa darah orang...mungkin dia akan cari lagi kan?? Dalam kejadian ni...6 orang telah tercedera...sebelum harimau tersebut kembali tenang dan masuk ke hutan semula...
b433

b433

b433

b433

* sesekali teringin nak ada kucing sebesar harimau...leh ke?? pelik betul angan-angan....

4 comments:

nadiaazira said...

harimau tu cantik, tapi bahaya pulak...hehehe,geram...

Redbloodsnow said...

erksss....kesian lak zie tgk mangsa tu. teringat ler plak rakyat sarawak mati di baham harimau putih di zoo singapore dulu :(

zuneta said...

@nadiaazira - mmg cantik...comel mcm kucing, tapi nama pun harimau...huhu..takut aih..


@ zie - a'ah..kena baham tu lagi tragis la, ni sib baik cedera je...

soooooour said...

apasal cm kelam kangbut je tu...lol