KLIK SINI!!!

Monday, July 18, 2011

Kacang dan Madu - Sikap Buruk Manusia



Kacang lupakan kulit....
habis tu takkan nak makan kulit dia sekali.....
Kenapa manusia ada sikap macam ni ye....?? 
Tidak tahu mengenang jasa orang bila dah senang sikit....

* masa susah cari kita...pinjam duit, tapi bila senang...kita pun dia dah tak kenal lagi


Habis Madu Sepah Dibuang....
Madu memang manis dan berkhasiat...
Tapi kenapa kemanisan Madu di kaitkan dengan sikap manusia...
" Setelah ia tidak berguna, maka ia di ketepikan dan tidak diendahkan lagi"

* selalu di kaitkan dengan sikap lelaki yang menjadikan wanita sebagai pemuas nafsu, dan kemudian di tinggalkan begitu sahaja...ibarat sepah yang di buang...



4 comments:

soooooour said...

jgn la manis2.....sooooooooour la.......

zuneta said...

ala...sour ni...nanti zu mual...zu minta asam kat sour...

soooooour said...

orait bebeh...anytime...hehehe..

zuneta said...

nak asam...hehe...