KLIK SINI!!!

Monday, July 4, 2011

Limau oh Limau..sedapnya...




Limau...sedapnya tengok kan?? 
Ni pokok dekat laman rumah ye...
Sekarang ni, berbuah lebat...jadi kita pergi petik ye...



Tara...dah petik...cukup la kut banyak ni ye...


Ni harus ada...Asam Ko...tak tau korang panggil apa...tapi zu panggil asam Ko..
Stok asam ni, mesti ada dekat rumah...sebab zu jenis cepat mual...jadi ni ubatnya...



Jadi ni la tujuan zu petik limau dekat laman tadi...sedap tak??
Tengah panas-panas ni...best minum ni...air sirap, perah limau..lepas tu letak asam ko tadi...
Terliur tak?? tertelan air liur nampak...apa kata bulan puasa kita cite makanan je nanti..haha..



7 comments:

tiefazatie said...

adui la sis..terliur..nak2..

Redbloodsnow said...

ADOI MAKKKK! nangis giler wooo minum limau dgn asam boi. adoii..kecur dh lior..hehe

soooooour said...

mual2??cam org tua...hahaha..

zuneta said...

ifa...mmg terliur...masa perah pun, dah terasa dkt tekak...

zuneta said...

zie, hehe...panas2 best minum....

zuneta said...

sour, budak ni nak kena la...ada la org kena telan pokok limau nnti...

fa said...

sedapnyaaaa...