KLIK SINI!!!

Friday, July 8, 2011

Hasil Ragut Hujung Minggu - Kasut Buruk + Sate Ikan



Ok...mula-mula zu ingin katakan, Padan Muka...!!! Jahatnya zu ni...
Ceritanya macam ni, adik zu...era dan liza naik motor,dalam jam 10.00 Malam...

Ada mamat dua orang naik moto, dengan selamba adik zu kata...
Dia ambil barang-barang dalam raga motor...
Leh tak bayangkan....??

Nasib baik la dia tak tolak motor adik atau tempis tangan adik...
Lau tak...alamatnya kemalangan la jawabnya...

Hasil ragut mamat berdua malam tu..adalah sepasang kasut buruk dan sate ikan kegemaran zu....hampeh betul mamat ni ambil sate ikan zu...best sangat ke makan barang curi ni abang oiiiii??? Kasut buruk tu pula...sebenarnya malam tu era beli kasut baru...jadi dia pakai terus kasut baru, dan kasut buruk tu letak dalam plastik dan dalam raga...!!! Segala barang berharga memang tak letak dalam raga...Syukur sangat!!!


* bila benda ni jadi, zu teringat kawan zu pun pernah kena ragut macam ni...tapi hasil barang yang di curi adalah Bra...hehehe...barang berharga pun selamat. Jadi kepada penunggang motor, jangan letak barang berharga dalam raga motor...fikir-fikirlah tempat selamat nak letak ye...



2 comments:

pCL [p@kcikLie] said...

kalau letak ketul batu..agak2 berat cukup la..mau lagi padan muka dorang penyagak tu..huh geram jgk ni !

zuneta said...

hehe...letak ketul batu...ok jgk pe...lepas tu, msti dia ingat " kayo kita, dapat banyak hasil tangkapan malam ni, berat semacam je" hehe