KLIK SINI!!!

Saturday, July 9, 2011

Jom Pergi Perhimpunan Wangi...

Semua kalut dan sibuk tentang perhimpunan bersih...tak habis-habis dengan perhimpunan haram yang di canang sana sini...naik takut pun ada...!! Bersih apa pun tak tahu...jika buat perhimpunan membersihkan Kuala Lumpur tak pe la jugak kan?? Dari kita sertai perhimpunan Bersih 2.0 ini...jom kita pergi ke Putrajaya...lari sikit dari Kuala Lumpur yang kita tak tahu jadi apa pada hari ni...

Perhimpunan Wangi...hehe...memandai je kan zu letak nama...
mesti la wangi kan?? Tengok je la, temanya 

ROSES ARE FOREVER
Berminat nak pergi Putrajaya Flower and Garden Festival?? Baca je maklumat dekat banner atas...apa-apa pun, jauhkan diri anda dari benda yang tak berfaedah...mari segarkan otak dan minda dengan keharuman bunga...

Maklumat Lanjut : SINI



6 comments:

Edy Zaidi said...

macam menarik je...leh amek gambar bunga ni

Redbloodsnow said...

menyusahkan org lah perhimpunan haram tu kan.... ngoks..hehe.

btw, zu nk tutorial ttg camne nk lilit pashmina shawl aritu kan? nih zie baru berkesempatan nk terjah blog zu.

su click link ini ea --> http://princessredbloodsnow.blogspot.com/2011/05/cara-cara-memakai-shawl-pashmina.html :) Zie gune tutorial lilit shawl hana tajima :P

Redbloodsnow said...

eh silap bagi link..yg ini baru lah -->> http://princessredbloodsnow.blogspot.com/2011/04/tutorial-memakai-shawl-ala-hana-tajima.html :D

soooooour said...

mmg ganas perhimpunan ni....grrrrr!

zuneta said...

ye...edy...mesti cantik gambar tu nnti, share nanti ye...

zuneta said...

zie- mekasih ye...nak terjah ni...thanks tau

sour - ganas apa nya?? belasah kang...hehe..