KLIK SINI!!!

Friday, July 22, 2011

" Aku Sebuah Pengisar " Kejamkah Aku ??

Masa sekolah dulu..pernah tak kita buat karangan " Aku Sebatang Pensel " " Aku Sebuah Kereta"...kita pun buat la karangan bebudak kita...aku sebatang pensel...aku dikeluarkan di kilang XY...haha...akhirnya..aku di buang...macam tu la gayanya lebih kurang. Tapi kali ni...mari kita tengok " Aku Sebuah Pengisar " cerita sedih tentang blender....kesiannnn dia...tapi tu bukan kehendaknya pun....jom LAYAN...

b435
b435
b435
b435
b435

Kelakar pun ada rasanya...tapi bagi pihak blender ni...rasa kejam dan terharu...mesti dia bersalah kan??

credit : http://www.loadingartist.com/

7 comments:

alif ismail said...

alahai...ciannye kat buah2-buah yang kene kisar tuh...

soooooour said...

camni pun ada....sedihnya....~~

zuneta said...

kejam tu...tapi dia terpaksa kan??

tiefazatie said...

comel je lukisan nie..=D

Redbloodsnow said...

hehehe...mcm² je la :D

PCL said...

kalau kejam..mesti x sampai hati..so, kena buat manualy...bole ke??

zuneta said...

tapi lau manual...hasil msakan lagi sedap tau....zu kadang2 je guna manual..