KLIK SINI!!!

Thursday, July 28, 2011

{ GAMBAR } Boleh Jadi Inspirasi Raja SEHARI

Sebenarnya gambar ni dah basi la...majlis ni masa bulan 6 hari tu...
Jadi tujuan zu nak share ni...mana tahu jika ada bakal pengantin masih tercari-cari konsep..rekaan atau susun atur majlis perkahwinan mereka masa cuti sekolah nanti...jadi mari kita cuci mata...
MAAF,  GAMBAR  DI ENTRY INI DI LARANG COPY !! DILARANG!!!! 

Ni kad kahwin pasangan tersebut...selamat sampai ke tangan family zu 

Dalamnya...maaf ye..alamat biasala..kena blur...

Bilik Pengantin...lau tengok depan mata...tiba-tiba rasa mengantuk

Ni adalah ruang makan bagi sedara-sedara la kut...sebab bersebelahan dgn meja pengantin

Ni tempat khas untuk hantaran...betul2 sebelah pelamin...

Sangkar ni dihiaskan di sebelah kiri dan kanan pelamin

Pelamin dari SISI...

Ni adalah pandagan dari PELAMIN...
Gambar-gambar pengantin di paparkan di dinding atas meja hantaran ...

Meja pengantin ye...


Dan ini la pengantinnya...Diana dan Amir...sweet sangat !!!


Kek kahwin...ISTANA tuuuu
* Nanti zu tunjuk wedding gift diorang ye...FYI...Dr Ku azhar adalah pemilik klinik Dr Azhar dan Rakan-rakan...dan ini anak dia la ye...hari tu, ada ketam..huhu..udang...char keow teow...membulat je perut zu ni...haha




2 comments:

Redbloodsnow said...

english style la tema weddingd org ni. kagum! :D

zuneta said...

@ zie - ye english style...banyak bunga kat semua tempat tau...zu yg tgk depan2 mata pun...kagum giler...