KLIK SINI!!!

Thursday, July 14, 2011

Terima KASIH KZNABIHAH Boutique

Ingat tak zu ada menang giveaway dari KZNabihah Boutique?? SINI..
Entry ni dah tertangguh lama dah...hadiah dah sampai tau...cantik tak pashmina dwi tone ni???? Zu bagi dekat adik je...takkan nak membolot sorang-sorang....Lagi satu, hadiah tunai RM40.00 sudah pun selamat masuk dalam akaun zu...terima kasih.


Kain sangat sejuk...pegang dia pun dah tahu, kita akan selesa bila pakai....
Keselesaan lebih penting....Kualiti  pashmina dari KZnabihah amat BAGUS!!! 
Hadiah yang sampai ni, tiada cacat cela....!! Nanti bila adik zu dah pakai...zu akan tunjukkan ye...

Jadi kepada sesiapa tercari-cari boutique online...boleh singgah ke KZNabihah Boutique ,
Nama pun Boutique, mesti la macam-macam ada....


Dan paling best sekali.....ada FREE POSTAGE ye...cepat-cepat order...


Singgah SINI


3 comments:

cik bihah said...

tq dear ;)

Redbloodsnow said...

lawa lah pashmina tu. dah tgk x lilit pashmina cam zie? aritu zie ada komen bg link tuto

zuneta said...

cik bihah...mekasih singgah dan thanks tuk hadiah tu ye...

zie- dah tgk dah cara nak lilit tuuuu...zu dah singgah pun, ada komen dah kat blog zie...nnti nak cuba la...asalkan tak terjerut sudah la...