KLIK SINI!!!

Monday, May 9, 2011

Panas Terik...!!!


Kenapa sejak dua tiga hari ni..bahang panas terasa sangat ye?? kucing-kucing zu semua pakat pergi tidur dalam bilik air...haha...!! Tapi masa zu pergi UUM..dalam dua hari lepas...sejuk je..mungkin hutan kut...pergi UUM pun sebab nak menagih simpati siapa la pensyarah yang sudi jadi referee zu nak sambung master!!! 

Berbalik kepada cuaca...kat kedah je ke panas macam ni atau kat tempat lain biasa je?? panas pagi pun dah sampai perit kena kulit oooo...!!! AIR...AIR...ni je penting masa cuaca panas macam ni....tapi panas dunia tak leh lawan panas dekat padang masyar kan?? ingat tu!!! harap Allah S.W.T...turunkan hujan rahmat...amin..



1 comments:

Redbloodsnow said...

mmg panas giler yang. tak tahan z. terpaksa zie tgh mlm bgn n mandik. klo tak..tak leh tido :(