KLIK SINI!!!

Tuesday, May 31, 2011

CONTEST GAMBAR ANDA BERSAMA HAIWAN





Kali ni nak masuk contest bersama haiwan pula....
Rumah zu ada kucing...tapi zu pilih ayam je la ye sis tuk contest ni...ni bukan haiwan ternakan...tapi haiwan kesayangan dan kami satu keluarga anggap dia macam kucing juga!!! haha...dia makan ikan...dia makan whiskers...dan yang paling dia mengada-ngada sekali...nasi yang nak bagi dekat dia kena gaulkan dengan lauk goreng...lau nasi putih sahaja...tak de nya dia nak jeling... 

Perkenalkan Ku Ku...tu la nama diberi...lau nak panggil dia balik...hanya suara zu je dia kenal...dan terkedek-kedek dia balik...keje dia...merayap ke rumah orang...tak malu sungguh!! Di sebabkan zu tinggal rumah taman...jadi tak nak dia bebas sangat...jadi laman sebelah rumah...dah cukup luas untuk dia...tiap-tiap hari dia akan bertelur...REZEKI tu...sayang nak sembelih dia...!!! Memang niat bawa dia balik dulu nak makan...tapi jatuh sayang...jadi sampai ke hari bela dia sampai dia keliru identiti dia...sama ada dia kucing atau ayam!!!...


Yang PALINGGGGG tak tahan dengan KU KU ni...dia adalah pembuli yang paling berkuasa di rumah ni...kalah habis 5 ekor kucing zu yang lain...habis botak-botak kepala kucing zu dia patuk....kejam betul ku ku ni....!!! THE END

Tag:
Genkcorner
Cik Purple
Akie

Due 1/06/2011

Nak join?? klik bannner...

* gambar sebelah kiri adalah pemilik blog....yang sebelah kanan tu...adik zu...




3 comments:

Redbloodsnow said...

good luck!

PinKy MoMMa said...

eh unik la amik gbr ngan ayam hehehe..all da best zu!

zuneta said...

mekasih zie...

pinky momma...jangan panggil ayam...nnti dia patuk sis...hehe