KLIK SINI!!!

Thursday, May 19, 2011

Keow Teow Sup...sama tapi tak serupa!!!


Ni gambar masa zu pergi UUM haritu...the Mall Cafe kat uum tu...
Tujuan zu datang cafe ni...nak cari sup kesukaan zu dulu...
Tapi...huhu...nampak sama...tapi bukan dia...boleh tahan je rasanya...
Keow Teow Sup adalah pilihan zu....kenapa tak sama macam 2 tahun dulu??
Yang dulu keow teow sup dia ala Thai sikit...ada serbuk cili kering, taugeh, kacang tanah di kisar...yang penting PEDAS!!! tu yang baru kena dengan zu!!!

Ni la gerai kecil yang jual bihun sup tu...

Taraaaa...dah dapat keow teow sup...tapi ni bukan keow teow sup yang zu rindu tu....
TIPUUUU.....rasa tak sama...!! 


* nasib baik cucuk-cucuk masih rasa sama macam dulu....lau tak...sanggup pergi SIAM cari kat sana!!!!


3 comments:

kakyong said...

kat mana tempat ni???



n3 terbaru kakyong
Adakah kerana dia kidal?!!!
Nora Elena–review episod 1 dan 2
Filem CUN memang CUN… kome dah tengok?

PinKy MoMMa said...

terliur tgk benda sup2 ni zu..
nasi dah x lalu hukhukhuk

Redbloodsnow said...

adoiii makkk... nangis giler! melior sudah. gulp gulpss