KLIK SINI!!!

Monday, May 2, 2011

Betul ke Osama Bin Laden meninggal??


Osama Bin laden meninggal dunia...

Anda percaya ke ni gambar arwah osama?? ermmm..zu masih belum yakin ni gambar dia la..
Ada tak video?? jika video zu akan percaya...sebab gambar ni...makin ramai orang bijak pandai boleh edit...
Zu tengok gambar atas ni pun...mula dari pipi dia ke janggut adalah bahagian muka osama...rasa macam ada teknik cantunam gambar, lau tengokkan gambar atas...kadar kekaburan gambar bahgian janggut, mulut dan pipi adalah ketara, tapi bahagian dahi dan luka-luka agak nampak jelas tanpa imej yang kabur... dan lagi satu...bahagian janggut dekat dada osama...ermm...nampak janggal la...gambar macam tak ngam je..!!!....opppss...ni pendapat zu je...sapa setuju dengan zu??? ada tak?? 

Akhirnya...jumpa juga gambar dan blog yang cerita tentang kepalsuan gambar kematian OSAMA

Gambar no 1- gambar osama yang sebenar
Gambar no 2- Lelaki yang meninggal dunia { ternyata bukan osama}
Gambar no 3 - Gambar yang telah di edit...dari pipi ke janggut adalah milik OSAMA!!...


1 comments:

Tao | Slayerz said...

Haha..tao dah agak dah sebenarnya dari mula2 keluar gambar mayat obama tu ada sedikit kepelikan

pendedahan gambar mayat osama HOAX