KLIK SINI!!!

Wednesday, May 18, 2011

{ GAMBAR } Beautiful Red Wedding Dresses

Kenapa tiba-tiba cerita tentang merah ni??
Zu pun tak tau la kenapa rasa macam nak minat merah balik ni...dulu zu peminat tegar merah hati...
Jadi sekarang tiap-tiap hari mengadap blog CIK ZIE...rasa macam tak tentu arah je!!!
Kebetulan pula sepupu lelaki zu akan kahwin bulan 6 nanti dengan tema MERAH!!!
Memang la merah ni nampak HOT semacam je...SEXY pun ada juga...siapa setuju??

Beautiful Red Wedding Dresses
Beautiful Red Wedding Dresses
Beautiful Red Wedding Dresses
Beautiful Red Wedding Dresses

Gambar Perkahwinan Umie Aida sedondon merah..diselitkan dengan perincian manik hitam
mahant.com


Gambar Perkahwinan Emelda dan Adlin


Ni yang paling tak tahan tengok...cantik sangat pelamin ni...lebih kurang macam zed zaidi punya pelamin haritu la...


*cantikkan merah ni...tapi kulit hitam manis...ala-ala macam zu ni...risau pakai merah yang terlalu terang tau...tapi tengok adik zu pakai nampak sesuai je...hehe...apa-apa pun kena ada keyakinan kan?? 


2 comments:

Redbloodsnow said...

zie suka yg 1st n yg umi aida nyer tu. mantops!

PinKy MoMMa said...

dulu akak pun mcm kamu..tkt nak pakai kaler terang2...tapi lantakler pakai je huhu..
kena berani..kalau x, sampai bile x dpt pakai ;)