KLIK SINI!!!

Wednesday, May 18, 2011

Fesyen Berani Mati ke Majlis Kahwin!!!


Datang sudah musim kahwin...kad kahwin pun dah berderet-deret dapat...
Sepupu zu kahwin lagi...zu je yang belum kahwin-kahwin...
Cerita tentang kahwin ni...apa yang anda pakai masa pergi kenduri kahwin??
Kalau zu...zu tengok la keadaan...ikut apa yang zu selesa pakai...zu selalu pakai kurung moden je...
lau wedding yang kenalan rapat, zu kenakan kebaya pendek...opps...badan ku berisi leh ke pakai kebaya??


Tak kisah apa yang anda nak pakai masa pergi kenduri kahwin, asalkan sopan dan sesuai dengan majlis...
Tapi yang tak sedap memandang...bila google jumpa gambar ni...


Kata tuan blog ni...ni adalah .fesyen berani mati bagi majlis kenduri !!!
Adoi...cik kak...dah tau baju jarang....kenapa tak pakai inner??


3 comments:

Redbloodsnow said...

ishhh..menderrr lah dia tu pakai gtue. memalukan je

kakyong said...

bior le sopan2...
kan... menutup segala yg patut...

n3 terbaru kakyong
Filem CUN memang CUN… kome dah tengok?
layan ost Nikita – Saat Terakhir
Si peramah 1 April–15 May 2011 @ kakyong.com

PinKy MoMMa said...

wahhh ayunye dia berkebaya putih..nice ;)