KLIK SINI!!!

Friday, May 13, 2011

Ni ke KEKASIH Rozita Che Wan??


Bila zu tengok gambar ni...mula-mula nampak dan terfikir...licinnya kulit rozita che wan...nampak macam tak mekap tebal je kan?? selalunya orang kata rozita ni artis yang suka mekap tebal dan berbulu mata palsu...awet muda betul wajah dia ye?? 

Betul ke ni gambar kekasih rozita che wan?? Macam mana dengan Shahir?? Tak la...laki tu sebenarnya pelakon  Fir Affandi yang sama-sama berlakon dengan Rozita Che Wan di Perlis untuk Diari Summercamp.
Boleh tahan jugak...encem..hahaha...


2 comments:

Redbloodsnow said...

WHOA!!! kalau lah tu bebtol kekasih rozita...perghh! muda tuee :d

kakyong said...

Fir Affandi... wah pasni berentap dgn SJ lah pulak... eehheheh...

n3 terbaru kakyong
Jom layan Nur Kasih the movie
JOm minum petang
Selamat hari Guru