KLIK SINI!!!

Wednesday, May 25, 2011

Aleesha Farhana...Tukar nama lelaki ke wanita


Gambar Mohd Ashraf Hafiz Abd Aziz @ Aleesha Farhana
Keputusan lelaki ingin tukar nama wanita akan diketahui 18 julai nanti...permohonan di buat oleh Mohd Ashraf  Hafiz Abd Aziz, dan beliau ingin tukar nama kepada Aleesha Farhana ...sedapnya nama...
Sebenarnya lelaki ni dah tukar jantina dia...dua tahun lepas dia dah buat pembedahan di negara jiran...disebabkan kecenderungan ke arah wanita sejak kecil...dah bedahhhhh pun!!! 

Rasa permohonannya diluluskan ke?? fikir-fikir...
Jika lulus....mungkin ramai lagi yang akan beratur nak minta tukar nama nanti....!! Makin sibuk la mahkamah kita waktu tu...!! Mungkin sukar bagi dia nak hidup dalam dunia sekarang...apa taknya...personaliti luaran sebijikkkk macam wanita...tapi dalam IC masih lagi lelaki...nak buat urusan dengan kerajaan pun susah....nak sambung belajar...kerja...isshhhh...zu yang pening nak memikirnya...

credit : Sini


5 comments:

kakyong said...

Zu,
hmm.. dia tukor jantina tu sbb dia khunsa @ pun sengaja nak jd perempuan.. kdg2 kesian juga dgn mereka yg 2 alam ni..


n3 terbaru kakyong
Review Nora Elena episod 10
Review Nora Elena episod 4
Prestasi 10 hari : 13–22 May 2011

arenafon said...

pe nak jadik manusia zaman sekarang nih.....
renung-renung dan fikir-fikirkanlah.....

gizkozzzzzzzz said...

bast2 jd lelaki nk jadik ppuan plak,senget betul la mamat nie!!

Redbloodsnow said...

eh...zie tak pernah tahu menahu tg kes ni..apa lah dia tu.

zuneta said...

zu pun baru tau kes dia ni...huhu...ni cuma sebutan kes kembali..sukar oooo...nak buat apa2 pun...sebab personaliti dia...mmg sebijik perempuan...