KLIK SINI!!!

Thursday, May 5, 2011

Kereta Api Bukit Bendera Tergendala



Kereta api bukit bendera pulau pinang tergendala selepas 9 hari beroperasi...
Menurut sumber, berlaku pelanggaran dengan anjing liar...aduh!!! yang anjing ni pun satuuuuu...kenapa la main dekat situ!!!
Zu cadang nak pergi Sabtu ni...sebab adik dah balik!!!!
Kenapa kerosakan belum dibaiki??
Alasan " alat ganti tiada" "power pick-ups"
Ishhhh...dah canggih manggih pun alat ganti tak de ke?? 
Nampak dah entry yang hangin sangat ni...!!!
Tau tak kos menggantikan daripada train lama ke train baru mencecah 73JUTA!!!!
Di samping itu juga...ada juga pengunjung asing yang terkejut dengan kenaikan harga baru ..yang sangat mahal!!! Tuk warganegara...masih murah bagi zu RM8. Ada juga pengunjung yang kata kereta api bukit bendera terlalu laju...sehingga tak dapat nak nikmati keindahan semasa kereta api naik ke atas. Ye la...dulu 30 minit...perlahan sangat...sekarang dah jadi 10minit perjalanan!!...

Jadi sebelum pergi baik anda hubungi dulu Perbadanan Bukit Bendera

Nombor telefon Bukit Bendera

04-8288880
04-8288861

*Anda WAJIB hubungi sebelum pergi!!!! Tak pasal-pasal penat je pergi!!! Dengar kata...jalan nak pergi bukit bendera tu...ambik masa 2 jam sebab sesak!!! padahal dah dekat sangat dengan KOMTAR tu!!! Zu nak pergi juga ni!!!!! huhu..


1 comments:

kakyong said...

zu, kalo nak pergi nanti buat lah n3 ya...

adoi.. mahal nya sampai 73juta.. sapa yang tannggung.. kerajaan pusat??!!!