KLIK SINI!!!

Tuesday, April 12, 2011

Tabiat Pelik: Suka Tengok Lelaki Pakai dot...dot..dot..


Anda ada perangai yang boleh dikatakan pelik tak?? yang tak pernah di buat orang?? 
cuba fikir...mesti ada kan??

Alahai...malu pula nak cerita perangai zu ni...zu sedar yang zu ada tabiat pelik ni masa zaman ipt dulu...
Dipendekkan cerita...blok zu sebelah je dengan blok lelaki..kira-kira dalam 20 langkah je..tapi berpagar la...
tapi suara diorang tu agak menggangu zu bila ada perlawanan bola...tertekan...{keluar topik}
Tabiat pelik yang zu sedar ada dalam diri ni..bila akan tiba hari jumaat je...tak de hari lain..hari jumaat je...
kenapa ye?? Sebab zu suka sangat tengok laki pakai kain pelekat...susah nak gambarkan perasaan tu..." gila seks" ke?? JANGAN nak memandai lak...rasa macam seksi tau..hahaha...sila jangan muntah...rasanya zu boleh jatuh cinta sebab kain pelekat je pe?? 

Rasa tak sabar tunggu hari jumaat seterusnya...bila diorang akan keluar ramai-ramai berjalan kaki ke masjid...suka sangat...tapi bawa keinsafan juga la bila tengok diorang macam tu...berbanding pelajar-pelajar lelaki lain yang tak pergi solat tu...anda ada tabiat pelik tak?? nak tau juga...

Rupanya ada facebook tentang 

credit pic: google

* ermm,,,tabiat pelik ni hanya berlaku kepada lelaki muda je...lau zu tengok ayah ke...pak cik-pak cik ke...tak rasa apa-apa pun...oooohhh...jangan la unfollow zu sebab ni ye...hehe...

3 comments:

kakyong said...

zu.
cepat2 kain.. pasni hari2 leh tengok che abe berkain pelekat..

zuneta said...

@kak yong ...hehe...nak cepat je kawin ni...tapi lum g stabil kedua-dua belah pihak..hehe..memang akan tenung je lau tengok dia pakai kain pelekat...dia lak yg takut...

kucing said...

mulai saat nie...
saya x kan pakai pita pelekat..ehh silap....kain pelekat lagi....