KLIK SINI!!!

Monday, April 11, 2011

Hasil Pembedahan Plastik George W.Bush


Sebenarnya nak tergelak pun ada masa tengok entry ni...bagi zu memang orang yang buat tu, memang pandai sesangat....zu memang tak pandai bab-bab nak buat keje macam ni...mari kita tengok apa hasil pembedahan plastik yang dilakukan oleh George W.Bush


ni masih bush yang lama...muka jahat je...hehe...


nampak tak perubahan?? tak nampak ye?? scroll lagi...


aik?? anda dah kenal ye??


alamak...talam dua muka ke??


hehe...dan ni hasil pembedahan plastik yang berjaya...

*jadi...anda nak bedah muka anda jadi sapa?? ermmm....bersyukurla apa yang ada...hehe..


6 comments:

mzhany said...

zu, macam betol jer kan..huhu mcm bleh percaya pulak hohoho terer r yang buat ni

zuneta said...

ntah2...betul eik?? hehe...obama tu bush pe?? haha...tapi memang nampak macam real kan??

Redbloodsnow said...

HAHAHAHA...teros jd obama ek. kelako lah...hikss :D

AkuMuzikFilem said...

ini sarkastik untuk beritahu bahawa siapa2 pun presiden US, dasar yang sama tetap dipegang.

fuuyooh said...

salam kenal.. hehe.. dan follow..
Kau sombong

Hazieq Sanat said...

sempoi... real giler...