KLIK SINI!!!

Tuesday, April 12, 2011

Betul ke AIR SOYA diludah?

Apa pendapat anda tentang video bawah ni....??
Benar ke apa yang di katakan??
atau mungkin fitnah je...
Tapi jika lihat kualiti video..agak kurang jelas...
Bagi zu sendiri..no komen...apa kata orang yang berhampiran dengan Bangi pergi siasat tengok...
video ni baru je di upload di youtube pada 10/04/2011


credit video: 
*lau ikutkan dekat comment  youtube..bila ada pengguna bertanya sambil tunjukkan video ni..dia kata dia tiup air soya tu..sebab air tu panas!!! ishhh...leh sejuk ke kau tiup macam tu...

3 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

dh tgk ni smlm..mcm meloyakn jer..iyeksss...

juanita said...

hai,

jom join contest

http://www.tetikusrusak.net/contest-birthday-party-paling-happening/

Redbloodsnow said...

ALAA..KAT OPIS TAK LEH TGK YOUTUBE :(