KLIK SINI!!!

Friday, April 8, 2011

Adakah Video Seks Anwar Benar??



Ermm...belum habis satu kes...timbul lak kes lain...zu tak mau komen banyak...takut la weiii....apa-apa pun...video tu memang la tulen..sekarang ni timbul isu siapa lelaki dalam video tu???...

masih still no komen..zu ambil je pic ni...jadi kita akan tunggu macam mana kes ini akan berjalan...
Lagi satu..lupa pula...singgah sini...jika nak tengok video yang dipaparkan dalam buletin utama tv3 tu...bukan full ye...tak mau la zu...takut aihhh...KLIK


3 comments:

kakyong said...

zu,
kakyong pun no komen pasal isu ni..

toyolkiut said...

TK pun no komen..
hehe..

zuneta said...

hehe...sama2 jangan komen...tak pasal2...ada yg kena saman...dah la tak kayo...hehe