KLIK SINI!!!

Sunday, April 10, 2011

Anda Suka MERAH??

Sebelum ni..."anda suka PINK" dan "anda suka PURPLE"
Kali ni...anda suka RED@ Merah?? 
Mesti ada penggemar merah kan??..
Macam blogger sorang yang zu baru kenal ni...memang dia minat MERAH rasanya...
nak kenal?? CIK Zie 
Mari kita tengok ALL THINGS RED

All Things Red
Guitar merah tuuu...nak sebijik leh??
wah...ni lau pakai...dari jauh dah nampak ni..
Aduh...tak leh kawal diri lau nampak high heel ni...
Washer & dryer combo...wow...unik ni...
clock radio...merah jugak...

wow...idaman ku..sekarang zu baru ada nikon tecik je...nak yg ni...credit pic: SINI

brooch red & white...


yang ni paling comei...dan buat zu tergoda...rasa nak tukar warna kegemaran pulak...CREDIT PIC: SINI
Warna MERAH melambangkan psikologi yang mengurangkan tenaga, mempercepatkan nadi...menaikkan tekanan darah dan warna ini mempengaruhi keberahian,produktiviti dan persaingan. MERAH terang melambangkan kekuatan dalam mengejar cita-cita, agresif dan aktif  credit info : http://pakarhowto.com


* lepas ni..all things GREEN pula...rasanya ada sorang follower zu yang suka warna hijau...hehe...

3 comments:

mzhany said...

hany suke hijau ;)

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

heel merah itu sgt sexyyyy...auww~

zuneta said...

Memang sexy sesangat..tambah2...tuk orang tak cukup tinggi macam zu ni..memang perlu bantuan high heel...