KLIK SINI!!!

Sunday, March 27, 2011

Rahsia kecantikan Anita Serawak...terbongkar

Siapa tak kenal anita serawak?? memang nak kena dush dush la tu lau tak kenal...
Umurnya dah mencecah 59 tahun...tapi rupanya tak menggambarkan usianya kan?? suka tengok pipi...betul ke suntik botox??

Biasalah artis...ada yang mengaku, ada yang tak mengaku kan?? Tapi apa sebenarnya diamalkan anita serawak untuk kekal cantik dan kulitnya kelihatan tegang...malah, bila lakukan persembahan....wow...memang mengagumkan bagi zu...tengok lincahnya macam orang muda...lau zu, mau semput tu...

Jadi apa petua kak nita ni ye?? kak nita panggilan mesra...kata dia tak guna botox...tapi mengamalkan kaedah laser scrub untuk rawatan kulit beliau...ye ke kak nita?? beratus-ratus sekali rawatan tu...huhu..orang banyak duit...boleh la ye kak nita...?? kak nita pun kata..tak payah beli krim mahal-mahal...dia hanya pakai krim olay je....

nak baca lebih lanjut tentang temubual kak nita??? KLIK

*aduh...lau pakai krim olay pun...yg laser scrub tu tak buat...mesti tak jadi pe2 kan??? zu sekarang ni...ada masalah warna kulit tak sekata...ada petua atau produk berkesan tak?? 



1 comments:

kakyong said...

dulu pernah baca.. kak nita kata dia amalkan makan buah epal... tak kira lah merah @ hijo...

jenuh juga kan nak buang duit ratus2 utk laser scrub tu...

kakyong ni umur dah menua.. jeragat lah yang banyak... huhuu..