KLIK SINI!!!

Thursday, March 31, 2011

Muka nanu baharuddin dalam sahara

DAHULU DAN SEKARANG...apa anda rasa yang berubah???

credit pic: google
credit pic: www.budiey.com


Gambar bawah ni...dalam drama sahara semalam di tv3...zu pun ada tengok cite tu semalam...memang muka nanu nampak agak bengkak lau pun tak senyum...still pipi dia nampak naik...kalau sapa tengok cerita tu semalam..mesti perasan juga...kemunculan dia dalam MHI pun ada pagi tu...dah kurang bengkak tu...mungkin masa shoot drama ni...muka dia memang bengkak sangat...


credit pic: e-forum

nak baca komen-komen orang lain tentang pipi nanu yang nampak membengkak ni?? KLIK
ada yang kata kesan botox...huhu...no komen la...

*sape nak tengok drama sahara...jom tengok tv3 kul 10.30mlm...dah mula dah tu...

7 comments:

amalini said...

memanglah tersangat pelik muka dia dalam citer baru ni. menggelembung semacam pipi tuh huhuhu....

Anonymous said...

aku pun perasan.. aku ingt tv aku gegar...

Atiey said...

aah malam tadi mummy tgk gak cite ni..napelah jadi camtuh yer..hilang lawo dia...

zuneta said...

huhu...tak tau la..dalam sahara nmpak bgkak sangat...tpi masa MHI tu..dah surut sikit...

kakyong said...

wonder jugak kan.. naper masa muka dia camtu dia masih terima tawaran berlakon... ;)

zuneta said...

ermm..mungkin nak guna duit kut?? tu berlakon jgk...risau tgk muka bgkak mcm tu...harap2 leh jadi mcm dulu...cantik je...

Anonymous said...

she was so pretty last time,now so ugly already.maybe age is catching up with her.but if her bloated face is not due to age or surgical procedures then she could be having some illness