KLIK SINI!!!

Tuesday, September 27, 2011

Pening senjenak....argghhh!!!


Minggu ni, adik zu no dua akan konvo, jadi bukan saja2 nak balik....siapa pandai bagi gelaran PBSM tu?? Persatuan Balik Setiap Minggu....jahatnya  SOURRR....balik sebab rindu dan teringat dekat kucing laaaa...jeles la tu...ehemm..ehemm...


PICC Putrajaya ni la tempat dia...serius, sampai kehari ini...masih blur lagi jalan nak pergi sana...
Zu harapkan google map je...minta-minta tak sesat...sebab zu yang tukang tunjuk jalan ni....Konvo hari Jumaat ni...jadi kena ambil adik dekat Cheras dulu...baru pergi PICC...masalahnya sekarang, jalan mana paling cepat dan pantas boleh sampai dari CHERAS>>>>PUTRAJAYA Jam 12.00 Tengahari kena ada kat PICC dah!!!!

*untuk hilangkan pening....opss..ternampak alamanda shopping centre lak dah!!!!! hehe...

* penat nanti ni, sebab kejar masa...khamis tu, zu masih ada kelas malam sampai jam 11.00...jadi terus gerak dari USM  ke tempat adik kat cheras...sebab jam 12.00 Tengahari kena ada dekat PICC dah!!! HARAP SEMUA BERJALAN LANCAR DAN SELAMAT PERGI DAN BALIK...insyaallah.



4 comments:

Edy Zaidi said...

senang je la nak cari PICC tu...lg pun dari jauh dah leh nampak mana PICC tu...

Redbloodsnow said...

cantik nah building tu. so unik :)

alif ismail said...

salam...

nak dodol istimewa dari alif ismail lagi tak?????

jom terjah dan join segmen alif...!!!!

http://bloggeralif.blogspot.com/2011/09/segmen-kritik-dan-pandangan.html

soooooour said...

erk.....ckp kita jahat lak....wah dtg KL..leh ar jumpa ni...hahaah..