KLIK SINI!!!

Tuesday, September 13, 2011

Pedas + Masam + Pekat... Perghhh...


Rajin masak tak?? ni adalah menu zu suka masak...paling kacang...semudah kacang yang di kopek...
Laksa...tak tau la nak kata ni laksa penang ke tak...sebab mak ayah zu orang perak dan penang...jadi dah kacuk rasanya Laksa ni...

Kuah pekat sudah semestinya...pekat dengan isi ikan..pedas...dan masam....tu yang penting untuk menghasilkan laksa yang TERBAIK. 


Laksa yang zu masak...diselitkan dengan air sirap limau.....perghhh...masam-masammm...masammm...tu la kesukaan zu...nanti zu tunjuk macam mana laksa ini di buat ye??

* jom makan duluuuuuuuuu


5 comments:

Redbloodsnow said...

Ya ALLAH zuuuu. nangis giler!

iPai said...

peliknya laksa tuh .. . saya tak suka laksa .. heheh

zuneta said...

apa yang pelik lak dah?? biasa je...cer cakap apa yg pelik

anismelon said...

nie salu laksa kedah..kalau laksa cm nie kat kedah anis leh makan..kalau kat perak anis punye lain..

ipai nampak pelik sebab ade ulam ulam toh kot..huuu

Edy Zaidi said...

xminat laksa...dari dulu cuba, tp xleh nak masuk sngt...hehe