KLIK SINI!!!

Monday, September 12, 2011

Cak...Cak...zu dah kembali


Zu dah kembali berblogging kembali...dah register laptop untuk dapat wireless USM dari bilik...
Nak pergi jejalan la dulu kat blogger lain...BTW, kelas zu start malam ni...dan kemudian 3 hari berturut-turut orentasi....Hati ni ingat nak balik rumah je...rindu kucingggggggg...haha...rindu nak memasak...

Opss...lupa, zu duk desasiswa Saujana...hehe...sape tahu angkat tangan??... hostel dekar luar USM...adeh..semput betul nak naik tangga...al maklum la...rumah tak de tangga, pakai lif je { haha}...tetiba duduk atas bukit...jadi..memang kejutan urat betissss la yunkkkk...




5 comments:

cactaceous opuntia said...

hoho..siannye la...xpe la...lame2 biaseje nek bukit tu

Redbloodsnow said...

Yayyy! welcome back zueeee! mwahhh

Edy Zaidi said...

bagus la naik tangga...leh exercise....mesti badan ramping...hehe

iPai said...

yeay .. zuneta dah kembali .. heee

walaupun saya tak sama kampus di usm yg zuneta duduk tuh, tp saya pernah ada projek kat usm induk n saya pernah duduk kat area desasiswa tuh .. Kompleks RST .. uhhuh

pernah duduk restu .. memang tinggi2 sikit .. tp tuh laa desa palg mahal kat usm .. uhuh

zuneta said...

@edy- sindir ke apa ni?? nak kena ni....ramping mcm kerengga ke?? tak mungkin punya...mcm ikan buntal ada kut

@ ipai- permandangan mmg cantik kan?? tapi bab penat tu...buat malas nak turun g cari makanan....