KLIK SINI!!!

Wednesday, September 21, 2011

M04 SAUJANA - USM




Kenapa sedap je tido kat hostel...sebab bila pagi je...berkabus dan sejuk je...sebab desasiswa dekat atas bukit...ni bangunan paling tinggi zu stay...tingkat 10. Jika tengok gambar no2, leh nampak penang bridge lagi...leh nampak penang yang sebelah sana....!!! Kelas zu malam je ada..tapi malas gilaaaaa...sebab pukul 9 malam, zu dah start mengantuk!!! Kelas lak dari kul 6-10 malam...4 jam tuuuuuuuuu!!! 

Sungai Petani nampak tak?? nampak mak tengah jemur kain la...haha...minggu ni zu nak balik lagi....!! 




6 comments:

Redbloodsnow said...

kalauuu lah zie tgk pemandang dr tempat tggi mcm tu..gayat woooo. hehe

Edy Zaidi said...

tiba2 teringin nak pergi penang

iPai said...

hee .. memang best kat blok ni tinggi2, sejuk2 ..

nanti kalau ada masa singgah kat tapak konvo ekh .. kot2 laa terserempak


saya punya sesi habis sabtu tengahari .. heee

alif ismail said...

wow...canteknye view.....

mmg best betul kalau dapat belajar kat sini....

soooooour said...

PBSM = Persatuan Balik Setiap Minggu

kaseh suchi said...

mo4 ka? hahah..
aman damai x seindah saujana..3 taun d saujana memang indah...
4th year @ aman damai arggghhhhhhh