KLIK SINI!!!

Monday, February 28, 2011

MEMBELI SAMBIL BERAMAL - ADIK HAIRUMAN MISKON

 
ENTRY kali ni...bukan la tentang kad @ bookmark ye...tapi hanya ingin umumkan...setiap hasil jualan kad @ boomark dari ZUNETA CARD CRAFT...akan disedekahkan sebahagian kepada MUHAMAD HAIRUMAN BIN MISKON...atau lebih dikenali sebagai hairuman..beliau telah ditimpa kemalangan akibat renjatan elektrik..sehingga 50% hampir melecur...& amat memerlukan bantuan kewangan untuk memulihkan beliau...adik hairuman ni..anak yatim piatu sejak umur 5 tahun lagi...anak ke 4 daripada 6 adik beradik, manakala dua kakaknya OKU... sesiapa nak tau lebih lanjut KLIK  & KLIK


Sebenarnya, terdetik hati zu hari ni nak buat macam ni..."membeli sambil beramal", sebab semalam tengok bersamamu...rasa hiba sangat la...zu rasa cara ni je zu mampu tolong...sbb zu pun masih mencari kerja..jadi zu bertekad...tuk sesiapa yang order akan datang, zu akan sedekahkan separuh jumlah tu tuk adik hairuman...& zu akan kumpulkan sampai hujung bulan depan....lau pun xseberapa je apa yang zu nak bagi ni..tapi sekurang2nya dapat ringankan beban.. kepada sesiapa yang derma terus ke  acc beliau..sila rujuk bawah ni...

(kakak)018-3807867 – Maryuni Bt Miskon.

No akaun: 1620 30632 448 (Maybank)

A/C : 1257-0000203-529 (CIMB)

Alamat: No 28, Jalan Desa Mawar 2/11,

Seksyen 2. Taman Desa Mawar,

45500 Tanjong Karang, Selangor.




*zu dah SMS sis maryuni...& dia setuju pe zu wat..msg dia berbunyi macam ni " t.kasih atas keperihatinan zu semoga ALLAH memberi rahmat ke atas kita semua" dan dia juga sahkan..no acc atas ni betul ye...rasa mcam nak bagi kad je...tapi tema apa yg sesuai??? fikir2...



4 comments:

misz sheyla said...

kesian sgt2 :( .... semoga dia tabah dengan dugaan...sama2 kita doakn utk kebahagiaan dia..

+1 hb

Nini D.. said...

JOM JOIN!!

http://sparklemaneh.blogspot.com/2011/02/teka-biskut-dalam-balang-daa.html

Gieyana said...

Alhamdullilah Zue..moga Zue diberkati dgn keihklasan Zue nie..:D

kakyong said...

owh.. Zu ade buat charity sales ya..

nanti kakyong buat n3 ya.. support usaha murni zu ni..


n3 terbaru kakyong.com

Buku cantik untuk ibu
My Wordless thursday (1)
Hadiah GA : Bookmark comel & keychain bunga

Jom join contest Aksi si Cilik Berbasikal